صفحه اصلي
ارتباط با مدیریت
تکریم ارباب رجوع
درخواستهای مردمی
انتقادات و پیشنهادات
تماس با ما
بازديد ها
تعداد بازديد كننده ها
بازديد امروز
1198
بازديد ديروز
1344
فرم ساز
* = ضروري
*
1.
نام واحد محل خدمت :
*
2.
تعداد بيمه شده تبعي
انتخاب
0 نفر
1 نفر
2 نفر
3 نفر
4 نفر يابيشتر
*
3.
نوع استخدام
انتخاب
قراردادي مصوب
قراردادي غير مصوب
ستادي
*
4.
سابقه عضويت در بيمه درمان تکميلي
انتخاب
1 سال
2 سال
3 سال
4 سال يا بيشتر
*
5.
در صورت نياز به دريافت هزينه خسارت درماني بيمارستاني و بستري از شرکت بيمه گر ظرف چه مدت زماني هزينه هاي درماني خود را دريافت نموده ايد؟
انتخاب
10-15 روز کاري
15-20 روز کاري
20-30 روز کاري
بيشتر از يکماه
موردي نداشته ام
*
6.
در صورت نياز به دريافت هزينه خسارت درماني پاراکلينيکي و سرپائي از شرکت بيمه گر ظرف چه مدت زماني هزينه هاي درماني خود را دريافت نموده ايد ؟
انتخاب
10-15 روز کاري
15-20 روز کاري
20-30 روز کاري
بيشتر ازيکماه
موردي نداشته ام
*
7.
درخصوص تحويل اسناد و مدارک درماني به نماينده شرکت بيمه گر جهت دريافت هزينه هاي درماني کداميک را پيشنهاد ميکنيد:
انتخاب
تحويل مدارک توسط خود فرد
تحويل مدارک توسط رابط رفاهي اداره
نماينده بيمه
*
8.
درخصوص نحوه اطلاع رساني درخصوص مدارک لازم جهت دريافت خسارت کدام يک را پيشنهاد ميکنيد :
انتخاب
توسط نماينده بيمه مستقر در اداره
سايت بيمه ميهن
*
9.
ميزان عمل به تعهدات شرکت بيمه گر طبق جدول پوشش هاي درماني قرارداد را چگونه ارزيابي ميکنيد :
انتخاب
عالي
خوب
ضعيف
خيلي ضعيف
*
10.
نحوه رسيدگي به شکايت ها و پاسخگوئي را چگونه ارزيابي ميکنيد ؟
انتخاب
عالي
خوب
ضعيف
خيلي ضعيف
*
11.
درصورتي که نياز به دريافت تائيديه پزشک معتمد بيمه گر جهت مراکز درماني داشتيد ميزان رضايت از فرايند دريافت تائيديه :
انتخاب
عالي
خوب
ضعيف
خيلي ضعيف
*
12.
درخصوص پذيرش در هنگام مراجعه به مراکز درماني طرف قرارداد بيمه با کدملي ، با کداميک از موارد ذيل مواجه شده ايد:
انتخاب
پذيرش از سوي مرکز درماني طرف قرارداد
عدم پذيرش از سوي مرکز درماني طرف قرارداد به دليل عدم ثبت کد ملي توسط شرکت بيمه گر
*
13.
ميزان رضايت از سامانه پيگيري بيمه درمان تکميلي شرکت بيمه گر:
انتخاب
عالي
خوب
ضعيف
خيلي ضعيف
*
14.
کدام يک از خدمات بيمه اي اين شرکت را دريافت مي نمائيد ؟
درماني
شخص ثالث خودرو
بدنه خودرو
مسئوليت
آتش سوزي
ساير
*
15.
درصورتي که خسارت داشته ايد ميزان رضايت از مبلغ خسارت پرداختي توسط شرکت بيمه :
انتخاب
عالي
خوب
ضعيف
خيلي ضعيف
*
16.
ميزان رضايت از نحوه برخورد و پاسخگوئي حضوري کارشناسان شرکت بيمه :
انتخاب
عالي
خوب
ضعيف
خيلي ضعيف
*
17.
ميزان رضايت از نحوه پاسخگوئي تلفني کارشناسان شرکت بيمه:
انتخاب
عالي
خوب
ضعيف
خيلي ضعيف
*
18.
ميزان تسلط و آگاهي کارشناسان شرکت بيمه :
انتخاب
عالي
خوب
ضعيف
خيلي ضعيف
*
19.
با کداميک از موارد ذيل موافق هستيد ؟
انتخاب
ادامه کار با بيمه ميهن
عقد قرارداد با شرکت بيمه ديگر
قطع بيمه تکميلي
*
20.
در صورت تمايل به عقد قرارداد با شرکت بيمه ديگري کدام شرکت را پيشنهاد ميدهيد؟
*
21.
درصورتي که پيشنهاد يا انتقاد و يا مطلب خاصي داريد عنوان نمائيد
ارسال
Copyright (c) 1398/09/20 www.bonyadmaskan-isf.ir
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا