راه حل مشکلات انتخابات است , برای رفع آن بایستی در انتخابات شرکت کرد. مقام معظم رهبری ((دامت برکاته) حجت الاسلام روحانی نژاد نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و غلامرضا صالحی در حمایت از انتخ

تاریخ ارسال : 1402/12/02

حجت الاسلام روحانی نژاد نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و غلامرضا صالحی در حمایت از انتخ

حجت الاسلام روحانی نژاد نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و غلامرضا صالحی در حمایت از انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بیانیه مشترکی صادر کردند متن بیانیه به شرح زیر است:

راه حل مشکلات انتخابات است , برای رفع آن بایستی در انتخابات شرکت کرد. مقام معظم رهبری ((دامت برکاته))

حجت الاسلام روحانی نژاد نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و غلامرضا صالحی در حمایت از انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بیانیه مشترکی صادر کردند متن بیانیه به شرح زیر است:

 

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِيمِ

« مسئله‌ی انتخابات بسیار مهم است. بعضی‌ها مردم را از انتخابات دلسرد می‏کنند؛ راه حل مشکلات انتخابات است ، برای رفع آن بایستی در انتخابات شرکت کرد. »)مقام معظم رهبری ((دامت برکاته))

در آستانه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان، دشمن با توطئه‏ها و فتنه‏های شوم خود و با بهره‏گیری از تمام ظرفیت‏های رسانه‏ای و هجمه تبلیغاتی، سعی در کمرنگ کردن و کم اهمیت جلوه دادن برکات انقلاب دارد و درصدد کاهش مشارکت مردم در انتخابات پیش‏رو است تا بتواند با ادعای جدایی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی بر درخت پرثمر انقلاب اسلامی ضربه‏ای وارد ‏کند. 

شکل‏گیری مجلسی کارآمد و انقلابی در امتداد پیروزی‏های متعدد بر دشمن، گام عملی برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است که با حضور در پای صندوق‏های رأی محقق می‏گردد، بیانات صریح رهبر معظم انقلاب((مدظله العالی)) درباره برگزاری پرشور انتخابات اسفند ماه ۱۴۰۲، حجت را بر همگان تمام نمود. لذا در این شرایط خطیرخانواده بزرگ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سراسر کشور بدون هیچ گونه اقدام جانبدارانه سیاسی نسبت به احزاب و نامزدهای انتخابات با نقش آفرینی مؤثر در تحقق راهبردهای مورد انتظار مقام معظم رهبری((دامت برکاته)) در این عرصه مهم و با حضور پرشور و آگاهانه خود در پای صندوق‏های رأی، بار دیگر ولایتمداری و وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اثبات می‏رسانند. 

 

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

اداره کل روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

موضوع خبر :
  • حجت
  • الاسلام
  • روحانی
  • نژاد
  • نماینده
  • ولی
  • فقیه
اشخاص :
  • حجت الاسلام روحانی نژاد نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی -غلامرضا صالحی رئیس بنیاد مسکن
حوزه متولی :
  • حوزه ریاست
دسته بندی :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد راه حل مشکلات انتخابات است , برای رفع آن بایستی در انتخابات شرکت کرد. مقام معظم رهبری ((دامت برکاته) حجت الاسلام روحانی نژاد نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و غلامرضا صالحی در حمایت از انتخ چیست؟

سوال: